Godkendelse af private leverandører
Hjemmehjælp
Solrød Kommune tilvejebringer det frie leverandørvalg for hjemmehjælpsmodtagere på frivalgsområdet via godkendelsesmodellen
Det betyder, at alle firmaer, der opfylder Solrød Kommunes godkendelseskriterier, kan blive godkendt som leverandør.
Solrød Kommune behandler ansøgninger løbende.
Du kan ansøge om at blive leverandør på fritvalgsområdet ved at anvende selvbetjeningslinket her.
Herunder kan du orientere dig i Solrød Kommunes dertilhørende dokumentation
- Solrød Kommunes databehandleraftale
- Solrød Kommunes fælles dokumentationsstandard
- IT-aftale på fritvalgsområdet
- Solrød Kommunes kravsspecifikation vedr. personlig pleje og praktisk hjælp
- Tro- og loveerklæring
- Understøttelse af Ældre- og Sundhedsområdet - håndtering af IT, drift og udvikling
- Vejledning og godkendelseskriterier for private leverandører af personlig pleje og praktisk hjælp
Indkøbsordning
Aftaler om fritvalgsydelser indgås enten efter udbud eller efter godkendelsesmodel
Hjemmeboende borgere kan visiteres til Solrød Kommunes Indkøbsordning.
For Indkøbsordningen anvender Solrød Kommune godkendelsesmodellen, hvor kommunen godkender ansøgeren ud fra de kriterier, som kommunen har stillet op for kvaliteten til Indkøbsordningen.
Det betyder, at alle firmaer, der opfylder Solrød Kommunes godkendelseskriterier, kan blive godkendt som leverandør.
Hvis du er interesseret, se venligt nedenstående vejledning og øvrige bilag.
Center for Økonomi og Indkøb
Telefon: 56 18 20 00
Email: oekonomi@solrod.dk
Solrød Center 1, 2680 Solrød Strand
Vi anbefaler, at du bruger sikker mail, når du skriver til os.